czwartek, 7 lipca 2011

Proteinowe śniadanko - Cheese omlet (faza I, fazaII)

Składniki na jednego omleta:

  • 3 jajka,
  • opakowanie serka wiejskiego 3%,
  • plaster chudej wędliny,
  • przyprawy według gustu (u mnie: sól, pieprz, czerwona papryka),
  • dobrej jakości patelnia teflonowa, porcelanowa z grubym dnem.
Wykonanie:
Jajka dobrze rozbić. (Ja używam blendera z końcówką- trzepaczką).
Masę jajeczną wylać na dobrze nagrzaną patelnię i zminimalizować ogień. Chwilę smażyć pod przykryciem.
Na środku wąskim paskiem wyłożyć twarożek a na niego wędlinę, przyprawić, następnie zawinąć najpierw jedną część omleta... 


...potem zamknąć z drugiej strony. Na wierzch można dodać więcej ulubionych przypraw.

.

A poniżej wersja na P+W. Smacznie i kolorowo.


Smacznego

2 komentarze:

  1. Dzień Doberek!
    Troszkę się tu do Ciebie Kochana wprosiłam, ale nie mogłam się oprzeć :))
    Ten omlecior jest po prostu pyyyszny, brak mi słów, jako, że też kombinator jestem to do srodka Twojego pysznego omleta pozwoliłam sobie dodać pokrojoną cebulkę i pomidora... juz chyba drugi raz nie muszę mówić jak smakowało

    A pro po bloga, super, fajnie, że się tu odnalazłaś, bo dzięki takim mądrym Dukankom weny nigdy nie braknie :)) Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, hej Aga
    Witaj :-)
    I bardzo dobrze wykombinowałaś. Właśnie zdjęcie w wersji P+W miało w środku pomidorka i cebulkę.
    Gdy ja na śniadanie zajadam się taką formą omleta, mój mąż wcina z wkładką z żółtego sera i warzywkami. ja tam wolę w wersji z wieśniaczkiem, kalorii mniej a równie smaczne.
    Dzięki za miłe słowa o blogu. Czas pokaże, czy się tu na stałe zadomowię.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Wtedy czuję, że nie piszę sama do siebie ;-)